2014. április 14., hétfő

Státusz riport - 30-34. hét

Azt gondoltam, hogy a várandósság és szülés után is egyfajta konstans javuló állapotról számolhatok majd be. Amint olvashatjátok, ez egyáltalán nem így van. Hol ugrászserű előrelépést tapasztalok, hogy reménytelen visszaesést...

Szerencsére, az általános egészségi állapotom stabilnak mondható. Még ha volt is egy-két olyan gyengélkedés, ami néhány napig eluralkodott rajtam, végig erősnek éreztem magam ahhoz, hogy két gyermeket ellásak itthon. Az általános fizikumom is jó,de küzdök a lábszáramnál jelentkezett visszeremmel, aranyér problémával és ízületi problémákkal (derék és csípő tájon). Valószínűleg orvoshoz kell majd mennem, illetve gyógytornász és masszőr segítségét is kell kérnem. Megláttjuk... A kondícióm viszont igencsak elmarad a fitt állapottól... Az edzéseim rendszertelenek sajnos, ezért jelentős állóképesség javulásról nem számolhatok be...
-------------------------------------

Összefoglaló a 30-34. hétig tartó időszakról


Állapot jelentés
Fizikálisan: gyenge, kissé rozogának érzem magam, sajnos kicsit soványodtam a rendszertelen táplálkozásnak köszönhetően


Lelkileg: kedvtelen vagyok, a baba társasága szórakoztat, és szeretettel tölt el, kivéve ha sír, mert attól idegfeszítő riadó készenlétbe kerülök

Testsúly: 54 kg
Külső: szépségápolási intézkedés miatt jelentős javulás, bár a mosoly hiányzik az arcomról :-(


---------------------------------------------------------

A baba fejlődése:

A kisfiam fejlődése tekintetében arról számolhatok be, hogy egyre aktívabban közlekedik a lakásban. A korlátozásokat már nehezen viseli, tehát a járkában egyre kevess ideig tudja lefoglalni magát. Állandóan a sarkában vagyok, mint egy kis testőr, mert mindent megfog, szájába vesz, ütöget, tapogat... Nagyon lelkes, kísérletező baba, még ha fel is borul, nagyon könnyen megvígasztalódik és folytatja felfedező körútjait. 

Négykézláb nagyon koordináltan közlekedik. Egyre többet áll fel bútorokba kapaszkodva. Állandóan pörög-forog. Az öltöztetés és a pelenkázás igazi kihívássá vált. Próbálok egy-egy érdekes játékot, eszközt adni a kezébe, hogy lekösse a figyelmét.

Egyre többet próbál kapcsolatot teremteni a testvérével és az apukájával is. Így már nem csak én vagyok a valóságának a középponja :-)
Az éjszakai nyugalom sajnos felborult, valószínűleg a fogacskái gyötrik. Sokat ébred fel, és többször előfordult, hogy csak hosszas sírás után tudott visszaaludni.

Evés tekintetében folytatom a hozzátáplálást, már tejtermékek, hús is felkerült a menübe a zöldségek és a gyümölcsök mellé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése